Bel ons

Mail ons

Overig nieuws

Keurmerken Preze Care en Prezo Hospicezorg behaald

Op dinsdag 15 maart hebben de verpleeghuislocaties en de thuiszorgteams het Prezo Care keurmerk behaald. Het team van auditoren ziet een lerende organisatie waarin teams eigen verantwoordelijkheden pakken en waar persoonlijke aandacht voor cliënten duidelijk zichtbaar is. In de eindrapportage worden mooie voorbeelden uit de dagelijkse zorg van Sint Annaklooster beschreven.

prezo.png

Prezo Hospicezorg

Naast het Prezo Care keurmerk hebben ook onze hospices het Prezo Hospicezorg keurmerk behaald.
Op woensdag 20 april hebben 3 auditoren van Stichting Perspekt onze hospices Valkenhaeghe, de Regenboog en In Via bezocht. De conclusie was dat zij 3 volwaardige hospices hebben gezien die het Prezo Hospicezorg keurmerk verdienen. De auditoren zien een organisatie die leergierig is. Ze zien dat de nieuwe verpleegkundig aanvoerders de zorg op de afdeling samen met het team goed organiseren en dat een team van ondersteunende diensten de zaken goed op orde heeft.

Aandachtspunt is het eenvoudiger maken van de zorgleefplannen. Het team Kwaliteit gaat hiermee aan de slag.

Bestuurder Anita Schavemaker: We vieren dat we als organisatie ondanks de Coronaperiode de aandacht en zorg aan onze cliënten zo goed hebben georganiseerd. Wat fijn dat we dit resultaat samen hebben kunnen bereiken!

Over dit artikel
  • Geplaatst op: